نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 10 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 10 )

نقل و انتقالات یوونتوس همچنان ادامه دارد و همانطور که جوزپه ماروتا نیز در مصاحبه شب گذشته خود اشاره کرد باشگاه یوونتوس کماکان گزینه هایی را در فرصت باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات در نظر دارد .


مدیر ورزشی باشگاه آتالانتا جیووانی سارتوری در مصاحبه با فانتا " گاتزتا دلا اسپورت " در مورد زاپاکوستا گفت :

" درست است که ما پیشنهاداتی از تیم های خارجی دریافت کردیم ولی رضایت بخش نبود ! من می توانم بگویم که این بازیکن پیشنهادات ایده آلی دارد، اما پیش بینی درمورد آیند او کار سختی است، یووه مشخصا بدنبال چنین بازیکن با کیفیتی است ولی الان می خواهم بگویم که هیچ مذاکره ای در حال انجام نیست! "

صحبت و شایعات زیادی در مورد جرسون وجود دارد، گفته می شود که یووه پیشنهاد قابل قبول و خوبی به این بازیکن ارائه کرده اما گویا خود جرسون مایل است که به بارسا بپیوندد . در همین ارتباط اعلام شد که از باشگاه بارسا هم درخواست پول بیشتر برای جرسون شده است ! همچنین گفته می شود که، رائول سانلحی یکی از مدیران بارسلونا برای مذاکره با مدیر باشگاه فلومینزه و پدر جرسون راهی آمریکای جنوبی شده است .

به نقل ازTalksport فن پرسی مهاجم هلندی یونایتدها در آستانه خروج از منچستره قرار دارد و پیشنهاد بشیکتاش و رفتن به لیگ ترکیه را رد کرده و گفته می شود در انتظار پیشنهادی از ایتالیا و تیمهای یووه و رُم است!

به تازگی 3 پیشنهاد برای دنیله روگانی بازیکن جوان یووه از باشگا های آرسنال ، وستهم و ناپولی با حدود12 میلیون یورو رسیده است که البته همگی آن ها رد شده اند .


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: